عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 18 بهمن 1400
بازدید : 183
نویسنده : mozhgan

اسلیو معده یکی از روشهای درمان چاقی مفرط می باشد. برخی از پزشکان ادعا دارند که این روش جراحی، تا ۱۲۰ کیلو اضافه وزن را می تواند کاهش بدهد. در واقع اسلیو معده یک جراحی خاص مربوط به کوچک کردن معده می باشد. اولین جراحی اسلیو معده در سال ۲۰۰۰ انجام شد و طی یک دهه گذشته، این جراحی هر ساله رو به افزایش است. همچنین بیشتر از نیمی از جراحی های لاغری  که در دنیا انجام می شود، مخصوص جراحی کوچک کردن معده به روش اسلیو معده می‌باشد.

اسلیو معده چگونه انجام می شود؟

روش جراحی اسلیو معده به این شکل است که معده را به دو قسمت تبدیل می کنند و شبیه به یک موز در می آورند.  جراحی اسلیو معده را افرادی می توانند انجام دهند که بیشتر از ۴۰ کیلو اضافه وزن دارند و نمی توانند با گرفتن رژیم غذایی عادی و ورزش کردن، وزن خود را پایین بیاورند.

بیشتربخوانید... چاقی و بیماری های مرتبط با آن

اسلیو معده چه عوارضی دارد؟

همانطور که گفتیم این جراحی عوارض متعددی را می‌تواند داشته باشد که در ادامه به آنها می پردازیم. مهمترین عارضه ای که می‌توان در اسلیو معده عنوان کرد این است که فرد دیگر توانایی زیاد خوردن و سریع خوردنش را از دست می دهد و همین است که به روند لاغری اش کمک می کند. اما برخی از عوارض وجود دارند که اکثر آنها به دلیل انجام ناصحیح جراحی یا استفاده از مواد نامرغوب به وجود می‌آیند. آن ها عبارتند از:

  • خونریزی در خط منگنه
  • کمبود ویتامین ها و مواد معدنی
  • ریزش مو
  • شل شدن و افتادگی پوست
  • فتق هیاتل
  • نشت در خط منگنه

بیشتربخوانید... دلایل عدم کاهش وزن چیست؟

همانطور که در بالا مشاهده می کنید دو مورد از عوارضی که عنوان کردیم به خط منگنه مربوط می شود. منگنه در واقع خطی است که توسط پزشک جراح لاغری روی معده ایجاد می‌شود و باعث می‌شود که معده به دو قسمت مختلف تقسیم شود

بیشتربخوانید... تغییرات رژیم غذایی پس از جراحی لاغری





:: موضوعات مرتبط: جراحی لاغری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com